פירוק רכבים

פירוק רכבים זה חייב להיות מקצועי !

בעלי רכבים מעל גיל 20 שנה יכולים לשכוח מזה שהם עוד ימשיכו לנסוע ברכב שלהם כיוון שרכב ישן זה עלויות גבוהות וזה בכלל לא משתלם למרות שיש אנשים שיש להם קשר ממש אישי לרכב שלהם והם לא מוכנים למסור אותו לסוכנות פירוק רכבים ומרגישים שממש פגעו בהם באופן אישי.
סוכנות פירוק רכבים עושה לכם בעצם טובה, כי במקום להיות תקוע עם רכב שיש לך אליו כל מיני רגשות וזיכרונות אבל בעצם עולה לך הרבה כסף אתה פשוט צריך למסור אותו לסוכנות פירוק רכבים ולהתהדר ברכב חדש.
חוסר היכולת למסור את הרכב הישן לסוכנות פירוק רכבים, עולה ביוקר לא רק לבעליו אלא גם לסביבה שסובלת ממנו מזיהום אויר משום שלרכבים הישנים אין מערכות מסננות חומרים והם גורמות לזיהום אוויר גבוה. בנוסף מכוניות ישנות הן בבלאי רציני עם מצב מיכני ושלדה קשים מאוד ולכן מועדות לתאונות הרבה יותר ממכוניות אחרות ולכן עדיף למוסרן לסוכנות פירוק רכבים.
כאמור המחשבה הראשונה היא לפנות לסוכנות פירוק רכבים גם משום הסכנה הבטיחותית לנהג, ליושבי הרכב וגם לנהגים האחרים בכביש שעלולים חלילה וחס להיקלע לתאונה בה הם בכלל לא אשמים בגלל שקרתה איזה שהיא תקלה חמורה ברכב ישן.
בחברת פירוק רכבים ידעו לומר לכם לא רק מה שוויו של הרכב, אלא גם להעריך אם מצבו מאפשר בכלל למוכרו שכן אם יש בו חלקים וחלפים שלא ניתנים לשימוש, העסקה לא תהיה כדאית עבורו.
לא סתם משרד התחבורה החליט על גיל הרכבים שכבר צריכים לרדת מהכביש, יש לזה סיבות והן סיבות טובות. ככל שתתעסק יותר עם רכב ישן זה לא אומר שתצליח להביא אותו למצב כשיר לגמרי, משום שרכב כמו כל מוצר שיש לך הרבה שנים הוא בר תיקון והוא יכול לפעול, אבל זה כמו כיבוי שריפות, הוא יפעל ושוב יתקלקל כי משהו מרכזי בו כבר לא תקין והגיע הזמן להחליף אותו ולכן יש לפנות לאנשים שעוסקים בתחום פירוק רכבים.
תכנית הגריטה של משרד התחבורה מדברת על כך שרכב החל משנת 1994 ועד עשרים שנה קדימה נחשב כרכב ישן ועדיף מבחינת בעליו לתת אותו לגריטה שפירושה מסירת הרכב  למגרשים של משרד התחבורה או לאנשים שעוסקים בתחום פירוק רכבים.
לצערנו תאונות דרכים רבות מתרחשות בגלל תקלות, בעיה בבלמים או מפגע של רכב ישן שתקוע באמצע הכביש, ותאונות כאלה חלילה עלולות להסתיים באסון משום שהרכבים האלה לא צריכים בכלל להיות על הכביש.
גם חברות ביטוח ימליצו לכם למסור אותו לסוכנות פירוק רכבים ולרוב יסרבו לבטח רכבים ישנים ואם כן, העלות שלהם תהיה כל כך גבוהה שאולי כדאי פשוט לפנות לחברת קניית רכבים לפירוק ולמכור אותו במקום לעשות לו ביטוח.
ככל שהרכב הוא בן שנתון מוקדם ונחשב כרכב ישן, כך חברת הביטוח תימנע מלהתעסק איתו והכוונה היא שהיא תימנע מלעשות לו ביטוח מקיף.
רכב ישן מעלה בפני חברת הביטוח תמונה עגומה של אולי כמה תאונות דרכים בעברו, מצב מיכני לא משהו, תקלות חוזרות ונשנות והוא חשוף ופגיע יותר מרכבים חדישים לתאונות ומשום כך יגרום ויאלץ את חברת הביטוח לשלם לבעל הרכב הרבה מאוד כסף במקרים שכאלה, מה שהופך את העסקה בעיני חברת הביטוח לבלתי כדאית בעליל.
עפ"י הסטטיסטיקה לרכבים ישנים יש סיכון פי 3 להיות מעורבים בתאונות דרכים יותר מאשר לכל רכב אחר, או שיוגדרו כטוטאל לוס מה שיאלץ את חברת הביטוח לשאת בעלות שלהם במלוא ערכה כאשר הרווח מהפרמיות קטן לעומתה,או שעלות כל תיקון גבוהה מאוד ולעיתים עלותה כמחצית משווי הרכב הישן.
לכן בכל מקרה איך שלא תסתכלו על זה למסור את הרכב לסוכנות פירוק רכבים וזה עדיף מכל אפשרות אחרת שיש לכם לרכב שגילו בבין 12-20 שנה.

 


קידום אתרים
קידום אתרים
תפריט דף הבית טלפון